2. februar 2010

Hyggeweekend

Weekenden tilbragte jeg med Fnuggelinetøserne fra Fnuggeline-Vejen. Skøn tur til den stille ø. Fik rigtigt stresset af og nydt roen. Var blandt andet i Havneby og gå på molen. Sjovt, at se små isbjerge drive med tidevandet.
Fredag aften fik vi Cæsar salat med kylling og hjemmelavede krotoner. Bør vist blive bedre til at lave salatretter til mig selv til aftensmad. Nem mad, lækker mad, og ikke så tung! Så mon ikke, jeg skulle indføre en salataften om ugen.

Vægten viser nu 97,5, så mon ikke sygdommen var skyld i lidt af vægttabet i forrige uge. Men stadig nedadgående, så jeg er glad. I weekendens satte vi nye mål. Mit blev at veje under 95 kg i starten af april. Lykkes det, så er der jo chance for at veje under 90 til Fnuggelineweekenden i Rødding til juni.
Men det kræver, at jeg tænker mere over maden, end jeg har gjort de sidste halvanden uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar