2. januar 2013

2013 - året er startet

Tja, i bund og grund kan det jo tolkes som at jeg er hoppet på bølgen af nytårsfortsættere ud i sundhedens og slankhedens verden. Det mener jeg dog ikke selv.
Anledningen er, at kolleger på jobbet sammen har lavet "indvejning" her første arbejdsdag i januar, og igen "udvejes" januars sidste arbejdsdag.

Jeg er indvejet med 101,7 kg.
Jeg har haft fedt%-måleren med. Tager dens resultater med et gram salt, men lidt viser den da.
Indtastede min højde til 168 cm og min vægt mv og fik følgende tal ud:
Fedtprocent 48,0%
Bodywater 36,4%
Bodymuscle 48,8%
BMI 36
Kalorieforbrug 2342

Jeg forventer ikke, at kaste mig over salat og ekstrem motion. Så I vil stadig kunne se mig spise et stykke kage.

Håber dog, at jeg ved udgangen af 2013 har ændret lidt på tallene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar